måndag 27 juni 2011

de säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom, min måste ha blivit överkörd av en lastbil

Tjena mors !

idag har jag haft en lugn dag.
jag vaknade 12.15 eller mamma väkte mig...
sen sola jag lite, var så varmt !!!
men sen cyklade jag till pappas jobb, 
sen var jag ute på en promenad med hundarna men var så varmt....
sen åkte jag och pappa till valbo jag köpte två par skor (kommer bilder sen)
vi käkade på ikea, kyckling sallad !!!
men snart när mamma kommer hem klockan 22.15 för hon har jobbat ska vi fika lite
men har nyss tagit bort mina lösnaglar :( 
men jag hade haft på dom så länge så nu är mina naglar skit fula så ska jag måla dom och så ;)
en nagel är typ lite grön assss äckligt !!!
men aja kommer lite bilder ikväll då :)) (eller senare, för det är ju redan kväll)


glad tjej ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar