onsdag 29 juni 2011

Quantcast if you wait too long for the perfect moment, the perfect moment will pass you by

Hej !
Jag och pappa har ju vart till agersta idag/igår :)
vi köpte en sadel jord till mamma :)

 dagen outfit och mina nya nya gladiator skor :)


stannade och köpte en glass ;)


många rådjur !


söta små får !


stannade och käkade här, gott var det ! ;)


Imorgon/idag ska jag till tierp till mina små kusiner jag ska sova där :)
få se hur länge jag blir kvar ;)
så ska upp tidigt imorrn klockan 9.15
eller måste nog upp 9.00 så jag hinner träna en snabbis ;)
mitt tåg går 10.25 från gävle så då är jag i tierp 11.05 :)
sen direkt åker vi och badar ;)
så mysigt att vara med mina älsklings kusiner ♥

så det blir inte så mycket inlägg på några dagar
men kanske slänger in någon mobil blogg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar