onsdag 27 juli 2011

Norge ♥

Jag vett att jag är lite sen med att skriva detta men men...

jag tycker det som har hänt i norge är helt obeskrivligt
hur en människa kunna döda 91 människor
84 av dom var ungdomar
han såg dom när han sköt dom
han mötte deras blickar
hur kan en människa sjunka så jävla lågt ?!
vi alla lever i samma värld
vi alla är olika på utseende, känslor och politik
hur fan kunde han göra så ?




För nästan vecka sen var han en normal, norrman
nu är han världens mest hatade människa !

Advokaten Geir Lippestad som försvarar Anders Behring Breivik – massamördare, må vara den idiotiska och egoistiska männsikan som finns..? Jag hade inte för några pengar i världen ställt upp i att försvara detta.. Monster?! Hur kan man försvara denna männsika? Det måste väll vara för pengarnas skull..? Det är iaf det jag tror, för att vara känd för att försvara en massmördare med dom åsikterna han hade kan inte ge honom några fördelar i livet. Snarare tvärt om!!
 Advokaten säger ”I hans huvud var det nödvändigt”..? Hur är det ett bra försvar?

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar