fredag 4 november 2011

tid fördrivning när man inte kan sova

KLÄDER
Skor: Mina käng aktig med  klack
Sneakers: Converse!
Jeans:  mina trasiga jeans från vila tror jag
Tröja: Jadu det var svårt


ACCESSOARER
Väska: vit med svarta band
Plånbok: rooosa stor
Solglasögon: rosa pilot.
Klocka: min blååa

TEKNIK
TV: någon silvrig
Mobiltelefon: världens bäsra mobil
Dator: en svart 
Kamera: vet ej vad den heter

BADRUM
Tandkräm:colgate
Hårprodukt: många
Parfym: a nånting
Hudkräm: Niva
Schampo: Tressumme
Balsam: Tressumme
Medicin: bara till min damp
Huvudverkstablett: Alvedon

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka smultron
Öl: ingen
Vin: ingen
Bröd: ?
Choklad: Marabou!
Glass: Svårt! älskar glass

DET HAR JAG HEMMA
Säng: nej sover på golvet
Lakan: Klart jag har lakan, just nu rosa/lila om nån ville veta?
Kaffemaskin: dricker inte kaffe 
Kylskåp:ett silver med mat i
Porslin: Vanligt ?

FÄRDMEDEL
Bil:jag har ju ferrari, hummer, lamborghini. Det vanliga ?
Flygbolag: flyger inte så ofta
Taxi: taxi stor och liten ?
Cykel: rosa Sjösala

ÖVRIGT
Frisörsalong: hår nånting
Bank: ?
Bensinstation: tankar inte haha
Gym: korpen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar