torsdag 25 augusti 2011

den som inte gråter, förstår inte ♥


Hej igen !

idag har jag bara chillt ! :)
vaknade vid 9 tiden av att min hund kom och slicka mig i ansiktet ;)
sen så åt jag frukost gick på en lång sväng med dom o så :)
sen dansade jag lite hemma :)
sen åkte jag till stan vid 5 tiden för att träffa Ebba för vi skulle leta efter typ nån biljet sak
gick typ runt hela stan men hittade ingen
sen så väntade vi på tre andra tjejer så tog vi bussen till skutskär för att träna på korpen med gruppen :)
Sen åkte jag hem vid 8 tiden och då kollade jag på true talent och åt middag :)
sen har jag inte gjort nått mer :)
imorrn har jag ingenting att göra :(
ska vara ganska dåligt väder imorrn har jag hört så blir väll en städa dag och bara myssa :)
och blogga mkt hihi ;*
men nu ska jag titta på how i met your mother sen försöka sova
hörssse imorrn ;*







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar