lördag 27 augusti 2011

svar på frågestunden !

Vad har du för mål med dansen? :)
Av Anonym på Frågestund ! kl. 13:02

Mitt mål med dansen är att komma upp i silver i nått av disco eller street :)
tycker du att du är en tjejig tjej eller lite mer killig ? :)
Av Lisa på Frågestund ! kl. 12:10
hmm.... ibland kan jag vara riktigt killig och ha stora pösiga jeans med håll i och stora tröjer
men oftast har jag tajta byxer mkt smink och platt hår och är ganska tjejig så vett inte riktigt :)
vilken är din favorit blogg ? :)
Av Anonym på Frågestund ! kl. 12:00
det är nog kissies.se och issabelles.nu
   Skräppost   |   Radera   |   Ta bort innehåll
vem kysste du sist ? ;*
Av Anton på Frågestund ! på 2011-08-26
ehh det är lite personligt men tror det var på nån fest...
hur länge har du dansat ? :)
Av Lisa på Frågestund ! på 2011-08-26
eee dansat vanlig har jag gjort sen jag var 11 år tror jag sen börjadde jag tävlingsdansa när jag var 13 år :)
Hej ! du har så hilma fint hår ! har du lös hår ? eller har du färgat håret ? :)
Av Ebba på Frågestund ! på 2011-08-26
Tack ! nej jag har inte lös hår ! :)
jag har aldrig färgat färgat mitt hår bara slingat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar