söndag 28 augusti 2011

En vän är en person som kommer när andra försvinner

Hellu !

idag efter skolan och allt sånt tråkigt
så var jag och sprang 2,5 kilometer tror jag eller vad det heter ?
det tog typ 20 minuter
det var skit jobbigt hållde på att dö !
sen efter det så hade vi styrka jätte jobbigt
känner att man har tappat kondis under sommarlovet -.-
men sen kom mamma o pappa och hämta mig
så åkte vi till skutskär och åkte till mamma o pappas kommpisars båt :)
sen åkte vi till kläcken
vi grillade där och badade å så
men sen kom det nåra mer där :)
sen vid nio så åkte vi till ä-by där dom bor
det tog typ 1 timme för det var ju ljusafton jätte mysigt
fullt med ljus runt vattnet och mkt båtar :)
sen när jag skulle kliva ur båten och över till land så åkte typ båten i väg så när jag hoppar så rammlar jag i vattnet i stället -.-
vart helt genom blöt !

aja ses imorrn ! ;*♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar